[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 13., V, 19:59:35 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2011.02.13. 19:49:00 +1h-kor írta:

> Hi,

>   Én a méret helyett a 0HU kezdetűeket szoktam venni, a súlya nem annyira
> lényeges, nem lőnek vele... szerintem semmi káros nem történik, ha kicsit
> több
> tojás kerül valamibe, mint kéne, amikor a receptek nagy részét megírták,
> akkor
> nem volt még párgrammos pontosságú mérleg. :)

nekünk eddig saját tyúkjaink voltak, vannak,

most kell (remélem átmenetileg) boltban tojást vennünk, emiatt
érdeklődtem,

a 3-as jellel kezdődő a ketreces, a 2-es kezdetű a mélyalmos, a többit még nem
találtam
meg, gyantom, hogy a 0-ás a leghagyományosabb (ahogy mi is neveltük) lehet

köszi neked is az információt