[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 13., V, 21:02:03 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2011.02.13. 20:46:16 +1h-kor írta:

> Hi,

>   Spar-ban szoktam venni, csatoltam két képet. :)

tehát akár ki is lehetne nyomozni :-)

0     A nyilvántartási szám első része az alkalmazott állattartási technológia
kódja,
HU  a második része Magyarországra utal (HU),
12   a harmadik rész a megye vagy főváros kódja,
4     a negyedik rész az állat-egészségügyi kerület sorszáma,
T      az ötödik rész a tojótyúkjelölés: "T",
07    a hatodik rész az állattartó telep kétjegyű sorszáma a kerületben,
4      végül a hetedik része "/" jel után az istállók száma.

oké, ez jó dolog,
és ez az első, pozitv kicsengésü hozzáállás a részemről EU témában :-)