[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 13., V, 21:25:04 CET

2011.02.13. 21:18 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> csak annyit tudott irni, hogy "túlságosan tiszta gondolatok"
> (nem tudott belémkötni)  és  "nehezen iránytható"   :-)

Rám: szenzitív maladaptív alapszemélyiség aktuális pszichiátriai
manifesztáció nélkül. Egyből E kategóriás lettem :) A katonaorvos meg
játszotta ott az eszét, hogy így meg úgy elveszi a jogsimat, aztán
mondtam neki, hogy nekem itt a félcédulám, bármit teszek, az nem ér :)
és a testemen át is meg fogom védeni a jogsimat ha közelebb jön.
Ennyiben maradtunk :-)