[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 13., V, 22:31:53 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.02.13. 21:25:04 +1h-kor írta:

> Rám: szenzitív maladaptív alapszemélyiség aktuális pszichiátriai
> manifesztáció nélkül. Egyből E kategóriás lettem :) A katonaorvos meg
> játszotta ott az eszét, hogy így meg úgy elveszi a jogsimat, aztán
> mondtam neki, hogy nekem itt a félcédulám, bármit teszek, az nem ér :)
> és a testemen át is meg fogom védeni a jogsimat ha közelebb jön.
> Ennyiben maradtunk :-)

1975 októberben
sorozáskor az előttem levő egyik lába rővidebb volt, alkalmas
de nekem különleges cipő kell, azért vonultatunk be cipészeket is,
de nem tudok futni, helyette is adminisztrálni fog

no, ezután kerültem én sorra

katonaorvos sorozáskor orvosi paprjaimat előttem összetépte, és a
szemétbe dobta és "az Isten lova b..meg magát alkalmas"

majd kérdezte: "milyen alakulathoz akar kerülni?"
én: "notórius civil  vagyok, ilyen hadászati dolgokhoz nem értek"
k.orvos : "mit csináljunk egy szar geológussal?"
én: "nincs ötletem "
 k.orvos: "menjen műszaki zászlóaljba!"
én: "és azok mit csinálnak?"
k.orvos felállt, előrehajolt törzsét két kezére támasztva üvöltötte:
"lapátolni fog b..meg"
--------
1976 jan 2-án bevonultam, pécs, petőfi laktanya és azonnal a gyenguson
kértem a diétámat májprobléma miatt, stb

jan 15 katonai kórház, ottani orvos nézte az orvosi papirjaim másolatait,
" egyáltalán miért sorozták be?  és miért másolatok? "
"jelentem, sorozáskor az eredetiket összetépték, és kimondták, hogy az i..
lova
b..meg magát alkalmas,  tehát megb..tt az i... lova és itt vagyok"
"ha ezek a papirok igazak, nem sokáig lesz közöttünk."
"ezek a papirok sajnos igazak, és amit a haza szolgálata megkiván... "
( és pizsamában, papucsban jobbkézzel tisztelegtem :-) )

orvos rámnézett, " no most húzzon ki a p...! "

febr. közepén már civilként utazgattam...