[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 14., H, 08:39:26 CET

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2011.02.14. 06:54:50 +1h-kor írta:

> És mi volt benne? Daruskocsi? Hupikék törpike? :)
> Mert sima tojásnak elég húzós. A piacon kb. fele ennyiért van. Még
> tollas-szaros is.
> KI

daruskocsi nincs benne, de HALLISZT (is) biztosan van

http://www.katki.hu/KATKI/bal/szaktan/bftak1.pdf
ennek a 4.oldalon  és a 18. oldalán találhatod

tehát a 1HU -s szabadtartású tyúkjaim nem kapnak
(a szabadtartásnál eleve tilos pl. a halliszt)
hallisztet (sem) ,  de a 3HU -s is és a 0HU-s is igen

hoppááááááá, maradok az 1HU -s szabadtartásnál :-)