[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Feb. 14., H, 08:35:21 CET

Hi,

2011. február 14. 06:54:50 dátummal Kormos Imre az alábbiakat írta:
> És mi volt benne? Daruskocsi? Hupikék törpike? :)

  Nem, ez egyszerű tojás, de mint mondottam, elvileg a tyúkokat jól tartják és
nem zabáltatnak velük minden szart. :)

> Mert sima tojásnak elég húzós.

  Nemhiába 0HU a kódja, nyilván drágább.

> A piacon kb. fele ennyiért van. Még tollas-szaros is.

  Attól még az lehet ketreces tartásból származó. Legutoljára dédanyámnál
láttam olyat, hogy a kert végégtől a gangig tartott a tyúkok birodalma,
nagyszüleimnél már be voltak zárva 10 négyzetméterre, vagyis füvet láttak
ugyan, de az ízére nem emlékeztek, szüleimnél pedig maradt a 10 négyzetméter,
de beton aljzattal, ott már füvet se igen láttak. Ez utóbbitól már csak egy
lépés a ketreces tartás.

  Mindegyiknél előfordul a szaros-tollas tojás. Semmit nem számít már az, hogy
a piacon veszed, kivéve, ha ismeres a termelőt és a kereskedőt is.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor