[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 14., H, 10:10:25 CET

Auth Gábor wrote:

>   Attól még az lehet ketreces tartásból származó. Legutoljára
> dédanyámnál láttam olyat, hogy a kert végégtől a gangig tartott a
> tyúkok birodalma, nagyszüleimnél már be voltak zárva 10

A közelben van egy jó nagy kert, szőlő van benne a ház által elfoglalt helyen
kívül. Na ott láttam 3 tyúkot rohangálni. Egy kutya is van ott, de az nem bántja
ezeket. Lehet, hogy az egyik kakas, csak a buszmegállóban ücsörögve nem láttam
jól. Csak onnan gondolom, hogy kettő folyton szaladt elfelé, emez meg utánuk.

Lehet, hogy a fő különbség nem a kajában, hanem a mozgásban van? Ha nagy
területen rohangálhatnak a tikok, jobb fizikai állapotban vannak, és
egészségesebb vagy jobb állagú tojatot produkálnak?