[Epitesz-barkacs] Akkus flex kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 14., H, 12:51:15 CET

Szabo Endre wrote:
> Tud valaki olcsón akkus flexet?
> Ideiglenesen szétvertem egy régi flexet és abból barkácsoltam az akkus
> fúróhoz flexkorong befogót, nem túl rossz, de mégis komfortosabb

A lényegre nem tudok válaszolni, de attól óvva intenélek, hogy fúrógépbe
befogott daraboló-vágó korongfélét használj.

Nekem egyszer régen emiatt volt egy ronda balesetem. Ha megszorul a cucc, olyan
ronda irányban tud kivágódni, hogy az ember a saját kezébe is bele tudja
fordítani. Nekem a csuklóm felső részébe gyalogolt bele, amikor egy ilyennel két
réz sín közötti 1 centi rést próbáltam ezzel kipucolni. Szóval csak felületet
akartam tisztítani, de valahogy megszorult, befeszült, és úgy vágódott ki, hogy
amelyik kezemmel a gépet a kapcsolónál fogtam, arra ráfordult. Persze lehet,
hogy egy akkussal ilyen nem lenne, ez egy dögerős gép volt. Még szerencsém volt,
hogy nem vágott át int, ideget, de a sebészeten elmatattak vele, a nyoma
végleges. Ha fűrésztárcsa lett volna, lehet, hogy nem úszom meg ilyen
egyszerűen.

Nem véletlen, hogy a sarokcsiszolók korongja úgy áll, tehát fúrógéphez képest 90
fokkal elfordult tengellyel.