[Epitesz-barkacs] Akkus flex kerdes

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Feb. 14., H, 12:56:18 CET

Egyetértek veled, mármint a balesetveszélyt illetően, saját
tapasztalatokból (ütött-kopott vagyok:-) ).
De ennek kell a cucc sajna, de akkor maradok a pici 5 cm-es fűrészkorongnál.
(rábarkácsoltam plusz markolatot a fúrócsavarozóra, így elég biztos a
fogás ehhez).

Illetve keresek továbbra is akkus felexet (találtam is, nem annyira
horror áron, de se töltő, se akksi...)
http://kandovan-szerszamgep.hu/?page_id=4&category=6&product_id=356

ill utángy akksi:
http://www.akkuk.hu/Akku-Info/1.20.HIT.999.175,.html

Szal rágódom, és remélem nem a fűrész fog rajtam rágódni:-)