[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 14., H, 16:35:38 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2011.02.14. 10:29:00 +1h-kor írta:

> Hi,

>   Na ezt a logikai ugrást nem bírtam követni, hogy miképpen jutottunk el
> odáig, hogy az ellenőrzött forrásból származó állati fehérjéből hogy
> lesz hirtelen ipari melléktermék, de inkább nem kérdezek rá.

dédszüleitek 1HU minőségben tartottak tyúkokat (szabadtartásban)
és nálam is 1HU ( és néha 2HU is :-( )

felmerült bennem  a kérdés, hogy milyen " táp- és terményhiba " lehet az,
ami miatt 1HU helyett nem tudnék megszerezni 0HU  minőstést?

dédszüleitek idejében is és nálam is a 1HU minőségű szabadtartásban tilos,
pl. hallisztet használni,

de 0HU és 3HU esetén viszont a tojótápban kifejezetten lényeges.

tehát 0HU minőstést csak akkor tudnék megpályázni, ha az
1HU minősitést összehaltápoznám orrvérzésig

sajnos a 3HU  minősitésüekből többször is kifogtam halizűt,
és örültem, hogy halizmentes tojásokat termelnek az 1HU-s tyukjaim,

a haliz (halliszt) miatt  sajnos a 0HU == 3HU , szóval már nem is akarok 0HU
minősitésre hajtani, jó lesz nekem a hallisztmentes 1HU is....