[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 14., H, 23:18:43 CET

vajk fekete wrote:
> en pl tuti nem kezdek rantottanak harom tojasbol... meg ha nagyon
> megpakolom massal, akkor sem megyek 5 ala.

Régen én se nagyon kezdtem kevéssel. Igaz, hogy mások is beneveztek rá a
családban, ekkor 8 tojás volt a standard, de csak azért, mert abba a serpenyőbe
nem fért több. (Krumplistojás.)

Most, hogy csak magamnak csinálom, van egy jó marha nagy vok alakú serpenyőm, de
mégis csak 2-3 tojásból szoktam csinálni. Viszont sokkal több benne a növényi
származék (krumpli, hagyma, káposzta, sőt, volt már zöldborsó is benne, máskor
gomba, persze sosem mindezek együtt), és a kolbász vagy más húsféle csak
ízesítésül került bele. Így a mennyiség nagyobb, de talán kevésbé megterhelő.