[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Feb. 15., K, 08:58:07 CET

---------- Original Message -----------
From: "jhidvegi" <>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <>
Sent: Mon, 14 Feb 2011 22:03:49 +0100
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

> A minősége vagy a mennyisége miatt? (Lehet, hogy feleakkora vagy,
>  mint én. :-) ) Különben nem sok, megfelel tényleg egy normál

Oo, a minosegevel biztos nincs baj, baar egy fel liter kakao engem kb. a nap
hatralevo reszere szorosan a budira szogelne... pedig imadtam, de mar
gyerekkent is hasgorcs meg hasmenes volt a buntetes erte, ha nem tudtam
ellenallni egy jo habos kakaonak, vagy pl. madartejnek... :(

A mennyiseg az ami engem kicsinalna, lasd az elozo level...

Jano