[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 15., K, 10:38:21 CET

njjano wrote:

> Oo, a minosegevel biztos nincs baj, baar egy fel liter kakao engem
> kb. a nap hatralevo reszere szorosan a budira szogelne... pedig

Ez a fajta nem biztos. Szerintem valamilyen módon tejérzékeny vagy, az
okozhatja. Ez bolti kakaó, mizo, nekem ez jött be.

> A mennyiseg az ami engem kicsinalna, lasd az elozo level...

Végülis ez két nem túl nagy tányérnyi kaja, és egybe van a reggeli és az ebéd.

Örülj neki, hogy a gyomrod nem olyan nagy, hogy ezt befogadd! :-)

Én azért így csinálom jóideje, mert észrevettem, hogy ha csak kicsit eszek,
akkor gyötör az éhség vagy gyengeség, viszont ha nem eszek semmit, vagy ha
megrakom kisenergiájú vackokkal a pocakomat, akkor minden rendben van. Tehát meg
kell raknom, ha eszek, és tizenkét órán át vagy még tovább nincs gond.

(Az orvosok által javasolgatott sokszor keveset nálam tuti nem jön be. Nagyon
lassú a gyomrom, és ha még benne van az előző kaja, amire rákerül valami friss,
akkor galiba van, mert az előzőnek már esetleg majdnem kész az emésztése
részéről. Szerintem az a normális, ha kiürült gyomorral eszik az ember. Erre
különösen érdemes odafigyelnem, ha sikerült végre leküzdeni olyan 40 évnyi vagy
még több gyomorégős időszakot. Még egy pohár víztől is tudott égni a gyomrom,
most meg bármit megehetek, csak a túlzott jóllakást kell elkerülni.)