[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 14., H, 23:15:23 CET

2011.02.14. 21:36 keltezéssel, njjano írta:
> [...]

Pedig reggel kell jot enni. En pl ebedre nem birok meg nem is akarok
enni, egesz delutan nem tudok akkor jol dolgozni. Uzsonnazni szoktam
melo vege elott kicsivel, aztan mar ugyis olyanokat csinalok, amikhez
nemigen kell gondolkodni, mentes, dokumentalas, konyveles, szamlazas,
ilyesmi. Aztan sajnos vacsorara szoktam meg kb ugy enni mint reggelire,
pedig mindig megfogadom, hogy este 6 utan mar nem eszem semmit,
legfoljebb iszom egy pohar tejet ha nagyon ehes vagyok. Ez mindig
fogadalom marad, foleg edzesek utan :-)