[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Feb. 15., K, 08:55:16 CET

---------- Original Message -----------
From: Hofferek Attila <>
To: Amatőr építészek és barkácsolók  klubja <>
Sent: Mon, 14 Feb 2011 23:15:23 +0100
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

> Pedig reggel kell jot enni. En pl ebedre nem birok meg nem is akarok
> enni, egesz delutan nem tudok akkor jol dolgozni. Uzsonnazni szoktam

Nem birok. Ha sokat eszek reggel, jobb esetben csak felfordul a gyomrom,
rosszabb esetben rogton vegigszalad rajtam... Mondjuk en mar evek ota
atalltam az olaszos reggelire, ami kb. egy brios meg egy forro csoki 9-10
ora magassagaban... Most pl. ahol vagyok hajnalkeles van, es reggel (is)
menza. Nah 2 hetig birtam a minden hajnalban izetlen omlett - agyonszaradt
sajt - valami agyonvizezett gyumolcsle kombot, azota inkabb nem reggelizek,
es a szokott idomben bekapok csak egy darab aprosutit amit az elozo
vacsorabol menekitek meg :) Es sokkal jobban erzem magam, amikor menzaztam
az utolso napokban mar komolyan a hanyinger kerulgetett a korai eves
miatt... Nem beszelve rola hogy igy egy jo fel oraval kesobb kelhetek, ami
szinten borzaszto jot tesz az aznapi kozerzetemnek :)

>  szamlazas, ilyesmi. Aztan sajnos vacsorara szoktam meg kb ugy enni
> mint reggelire, pedig mindig megfogadom, hogy este 6 utan mar nem
> eszem semmit, legfoljebb iszom egy pohar tejet ha nagyon ehes
> vagyok. Ez mindig fogadalom marad, foleg edzesek utan :-)

En is mindig fogadkozom hogy este max egy szendvics... amikor egyedul vagyok
ez megy is, de amikor nem... hat akkor nem :D

Jano