[Epitesz-barkacs] dorzskerekes?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 18., P, 12:44:50 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Láttam olyan bicajlámpát, éjszakai terepbicajozáshoz, hogy kulacs
> alakú az akku, az befér a kulacstartóba) és hozzá van egy xenon
> lámpa. Na, azzal lehet hasítani a sötétséget.

Xenon lámpa? Az nem durva egy kicsit egy bringára? Vagy létezik 35W-nál kisebb
is?

Remélem, lassan áttérnek a folyamatos világításra, ahogy nő a lámpák fényereje.
Mert ugye jól gondolom, hogy a villogás a figyelemfelkeltés eszköze? Ha ugyanis
az energiamegtakarításé lenne, akkor egész más frekiken is lehetne használni,
nem ezen az idegbajoson.

(Belegondoltam, hogy ha az összes jármű meg a közvilágítás is ilyen ütemben
villogó lenne, meg otthon is a világítás, meg a tv, számítógép is....)