[Epitesz-barkacs] dorzskerekes?

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Feb. 18., P, 12:16:47 CET

Hali!

Jobb lenne egy fékezéskor bekapcsolódó generátor, ami akkut töltene. Amolyan
hibrid bicaj. De egy lámpa világításához nincs értelme, akkor inkább LED +
Akku, amit félévente egyszer feltöltesz.

Láttam olyan bicajlámpát, éjszakai terepbicajozáshoz, hogy kulacs alakú az
akku, az befér a kulacstartóba) és hozzá van egy xenon lámpa. Na, azzal
lehet hasítani a sötétséget.

Szabolcs