[Epitesz-barkacs] dorzskerekes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 18., P, 13:48:22 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.02.18. 11:57:16 +1h-kor írta:

> Veszel egy elemes villogót és kész. Nekem már 2 évesek benne az elemek és
> még mindig villognak igaz kb. 2 hetente megyek vele sötétben...
> De szerintem mindennapos használat mellett is kibírja több hónapig.

Campona, Hervis bolt,  hirtelen vennem kellett,
( a kerékpáromon semmi világitás és sötétedésre nem fogok hazaérni
 -- úgy volt számolva, hogy hazaérek világosban -- és úgyis
előbb - utóbb kellett volna a beruházás, egye fene  )

amit vettem Hervis első + hátsó + 4db AA elem + 2db AAA elem
( tehát nem Sárkánycenter és állítólag nem gagyi )

Csepel északi részén jártam, amikor már nem halogathattam,
csomagot akkor bontottam ki.

első lámpához PZ-s csavarnyúzó kellett volna az elem berakásához is,
no az nem volt. Mondom szakadj meg Hervis, úgyis a hátsó villogós
vacak kellene leginkább, az könnyen kipattintható.

a csomagból kiszedtem a 2db AAA elemet, és akkor tapasztaltam, hogy az egyik
elem teljesen rossz, az oldalán apró lukacskák maródtak ki, csurgás előtti
állapotban

egy benzinkút környékén voltam ekkor, és kénytelen voltam 2 frissnek látszó
elemet venni,
500Ft felett fizetve....

a Hervis csomagban levő 4 AA elemet már csak otthon tudtam beletenni (a
csavarnyúzó
csak otthon volt) és azok is pár óra alatt besz at rtak (galléros égő van benne)