[Epitesz-barkacs] dorzskerekes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 18., P, 16:03:45 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.02.18. 15:19:11 +1h-kor írta:

> hehehe, nekem pont a kínai leggagyibb lámpám van.
> na jó elem az éppen egy kicsit jobb fajta.
>
> De most felcsigázott a gondolat, ezért szétszedtem:
> htt://telectronic.hu/lomtar/100_4978.jpg
>
> Hát még az elemek sem a legjobbak.... amiket találtam itthon.
> A kínainak már rozsdás teteje de még mindig jól bírja mert tök erősen
> világít.

a tavaszi kerékpárosok ellenőrzésénél talán elfogadják, hogy nem dinamóról
megy

> Ez a lámpa ugyanilyen elsővel és egy kerékpárzárral került 800 ft-ba, elem
> nélkül.

ugyanilyen első terhelve 2,35V mellett nagyon észrevehetetlen :-(

kipróbáltam egy 5V250mA dugasztáppal, amin 6,5V-ot mértem
amikor rákötöttem, viszont akkora fényt adott, hogy majdnem megvakultam

szóval előre a fehérledesben a 3V helyett 4,8V is elkelhetne

> Persze nem az utolsó pillanatban vettem és nem az útszéli árokban
> csavaroztam fel hanem otthon kényelmesen.
> Mert az uotlsó pillanatban mindig a legdrágább és legrosszabb megoldást
> találja meg az ember, pont mint ahogy Te is jártál...

tudod, "az ember gyarló"...