[Epitesz-barkacs] egyuttes kapcsolas ?Re: dorzskerekes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 18., P, 16:37:33 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.02.18. 16:09:19 +1h-kor írta:

> Na ezért hozattam 10 pár lámpát, mert valószínűleg nagy érdeklődés lesz rá
> :)
>
> Mendjuk a rendőri ellenőrzés előtt 100 m-el leállok és lámpát árulok
> :)))))))

a ledes lampak egyenkenti nyomogombos kapcsolasaval nem lesz kielegitheto
" a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók ".
tehat ezzel lesznek szopatva a kerekparosok, ha ledest hasznalnak

ezt hogyan vedened ki?

6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet

a közúti jármuvek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának muszaki
feltételeirol

A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési muszaki feltételek

 116. § (1) A kerékpárt fel kell szerelni

 (8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a
lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.