[Epitesz-barkacs] egyuttes kapcsolas ?Re: dorzskerekes?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Feb. 18., P, 16:52:10 CET

>ezt hogyan vedened ki?

Tudod ezt a bringafórumon már vagy fél éve kivesézték.

Azt nem írja a jogszabály, hogy a lámpának a bekapcsolás pillanatában a
kerékpáron kell lennie, azt sem írja a jogszabály, hogy EGY kapcsolóval kell
ki-be kapcsolhatónak lennie.

Tehát lámpa levesz a kerékpárról majd bal kézben az egyik, jobb kézben a
másik és egyszerre megnyomod mind a kettőn a gombot.

Természetesen a rendőr orcájához, szeméhez meglehetősen közel had lássa,
hogy milyen jó fénye van :) majd ezután felhelyezed az immáron egyszerre
bekapcsolt lámpákat a bringára.

De ha mégis megbírságolnak ezért akkor én fogok feljelentést írni a
rendőrség meg a törvényhozás felé, hogy követelnek de nem tették kötelezővé
a boltoknak az olyan lámpa árusítását ami megfelel a sokszor maradi idóta
szabályozásuknak.

Én ezt úgy gondolom, hogy a rendőröknek nem az lesz a cél, hogy azokat
szivassák akiknek legalább van valamilyen világítás meg prizma hanem azokat
akiknek nincs egyáltalán semmilyen sem.

Este szoktam látni az autók között lámpa nélküli bringás
öngyilkosjelölteket. Hát eléggé félelmetesek és ráadául az  ilyen
fa...kalapok miatt is utálják sokan a bringásokat..

Nem tudom azt megérteni, hogy a bunkókám megveszi a majd 100e ft-os
biciklit és nem tud venni rá pár száz forintért egy káva lámpát !
Na igenis ezeket nyugodtan legalább 10000-re bírságolni.
És kötelezni őket, hogy felszerelt lámpával jelenjenek meg a lakhelyükhöz
legközelebb eső rendőrkapitányságon ahol bemutatják, hogy vettek lámpát
bringára.

zsolt