[Epitesz-barkacs] Miért ne akarjunk kínai elemet feltölteni...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 20., V, 14:36:28 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.20. 13:16:45 +1h-kor írta:

> Én azért nem vacakolnék CR2032-vel, mert azok olyasmikben szoktak lenni,
> amik
> igen kisfogyasztásúak, és jó sokáig bírja bennük az elem. Ma már egész
> emberi
> áron lehet tesco-szerű helyeken kapni ezeket úgy, hogy a nagy cserélődés
> miatt
> elég jó esélyed van rá, hogy nem sokéves, eleve lemerült vackot kapsz. Volt,
> hogy akciós volt minden ilyesmi, és 2-t adtak 150Ft-ért, máskor meg 300
> szintén
> [...]

egy hónapja szoptam vele, nagykereskedő cégnél vettem, 5db-os bliszterben
és " csak 75Ft/db" alatt, de ez sem esett jól :-(
( tehát akik tőlük vettek, azok 100Ft felett adták tovább, azoknál a vevők
persze
nagyobbat szoptak )
---------
próbából most csináltam, egy 5V250mA -es dugasztápról 3x 1másodpercig
pofozgattam, és tök hideg maradt

0,026V= 26mV -ról indult  és 3mp pofozás után egy kínai digi mérő terhével
2,6V-ról
0,01Voltos lépésekben csökkenget

szóval 3mp helyett 3600mp (1h) alatt azért biztosan több menne bele
-----------
egy PC alaplapban merült le 26mV-ra (nem volt kedvem beutazni a városba)
egy kis óraszerkezetben döglött le egy másik
egy szobamérlegben hamar döglött meg a harmadik

a szobamérlegben hamar ledöglött  "új" most a PC alaplapjában még megy

a szobamérlegben egy másik " új " szintén hamar pusztult le,

szóval vásárlási ráfázás ellen
valami "teherbírásellenőrzőt" kellene magammal vinni vásárláshoz
(megveszek 1db-ot, és ha kibírná a teherbírásellenőrzést, csak
akkor vennék még, mert kellene még 5db is )

tehát CR2032-es elvileg 230mAh esetén mondjuk   40mA -es fehér LEDdel
terhelni és egy digimérővel mérni a feszültségesést a terheletlen
feszültséghez
képest ?