[Epitesz-barkacs] Miért ne akarjunk kínai elemet feltölteni...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 20., V, 17:03:55 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> próbából most csináltam, egy 5V250mA -es dugasztápról 3x 1másodpercig
> pofozgattam, és tök hideg maradt

Lehet, hogy nagyobb áram kell neki, és nem 1 másodperc, hanem úgy 5-10 vagy
több.

> 0,026V= 26mV -ról indult  és 3mp pofozás után egy kínai digi mérő
> terhével 2,6V-ról
> 0,01Voltos lépésekben csökkenget

Látod, hogy fel lehet azt nyomni picit!
De nem akarlak tovább bíztatni, mert ha mégis felrobban, még én leszek a bűnös.

> szóval vásárlási ráfázás ellen
> valami "teherbírásellenőrzőt" kellene magammal vinni vásárláshoz
> (megveszek 1db-ot, és ha kibírná a teherbírásellenőrzést, csak
> akkor vennék még, mert kellene még 5db is )

Inkább vegyél rendes áron tescoban vagy ilyesmi helyen, ahol a forgalom miatt
nem valószínű, hogy régi cucc akad a kezedbe.

> tehát CR2032-es elvileg 230mAh esetén mondjuk   40mA -es fehér LEDdel
> terhelni és egy digimérővel mérni a feszültségesést a terheletlen
> feszültséghez
> képest ?

Nem tudom, mivel lehetne a benne lévő delejt ellenőrizni. Talán a fesze jellemző
lehet. Meg kéne mérni sokfélét, újat, jót meg kifogyottat, félighasználtat,
hátha lenne valami látható összefüggés.