[Epitesz-barkacs] Miért ne akarjunk kínai elemet feltölteni...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 20., V, 17:48:18 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.20. 17:03:55 +1h-kor írta:

> Lehet, hogy nagyobb áram kell neki, és nem 1 másodperc, hanem úgy 5-10 vagy
> több.

> Látod, hogy fel lehet azt nyomni picit!
> De nem akarlak tovább bíztatni, mert ha mégis felrobban, még én leszek a
> bűnös.

nem lennél az :-)

a dugasztápról  közvetlenül megy  a  2 szál drót a 3V-os cr2032-re
a dugasztáp ( 5V 250mA ) most 6,9V-ot mutat, nem melegszik
már vagy 20perce, az elem sem melegszik (gondolom, hogy
csak gyengébben  -- kevesebb mA-rel -- töltődik)

15perc után már 2,9Voltot mértem rajta (a dugasztápról levéve)
és lassabban  engedett 0,005Voltot

no, majd pár óra múlva megint megnézem :-)