[Epitesz-barkacs] Miért ne akarjunk kínai elemet feltölteni...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 20., V, 18:00:36 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a dugasztápról  közvetlenül megy  a  2 szál drót a 3V-os cr2032-re
> a dugasztáp ( 5V 250mA ) most 6,9V-ot mutat, nem melegszik
> már vagy 20perce, az elem sem melegszik (gondolom, hogy
> csak gyengébben  -- kevesebb mA-rel -- töltődik)

azért ezt már le kéne venni róla! Hidegen is fel tud nőni benne a nyomás
akkorára, hogy durr! Nem is púposodik?

> 15perc után már 2,9Voltot mértem rajta (a dugasztápról levéve)
> és lassabban  engedett 0,005Voltot
>
> no, majd pár óra múlva megint megnézem :-)

Neee, inkább használd, és ha elfogadható idő múlva gyengül, ismételd. Nem úgy
van az, hogy ha növeled a töltési időt, majd nő a töltöttsége is, és a végén
villanymozdonyt is el tud hajtani! :-)