[Epitesz-barkacs] Miért ne akarjunk kínai elemet feltölteni...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 20., V, 17:06:39 CET

Zsolt wrote:

> 1. környezetkímélő
> 2. pénztakarékos
>
> Mert sajnálok kidobni egy elemet, ami egy töltés után még egy
> távirányítóban akár fél évig is elműködik.

Szerintem a kínai se rossz, csak talán jobban tömített. Lehet, hogy csak a
hőmérsékletre kellett volna figyelni.

> Csak a fene gondolta volna, hogy a kínai szétpukkan, míg a pana, az
> többször is tölthető, megreszkírozom azt is, hogy jobb mint egy gagyi
> akkumulátor. :)

Kisfogyasztású holmiknál szinte biztos. Bár állítólag vannak nagyon kis
önkisülésű aksik is, én nem hajtottam rá ilyenre, így nincs is a közelemben.

aztán vannak tölthető elemek is, azokkal se foglalkoztam még, pedig azok
annyiban jobbak, hogy máfél voltosak.