[Epitesz-barkacs] szunetmentes es akku-karbantarto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 21., H, 22:41:35 CET

Kaczmarek Edvard  <edk-barkacs at babakezek.hu> 2011.02.21. 21:49:59 +1h-kor
írta:

> A +-7.5%-ba viszont nem fér be!

oké,

egy ilyen 1 hétig  mérő szerkezetet az engem "kiszolgáló" ELMÜ-nél
lehetne kölcsönkérni?

ha telepítést kérek tőlük, akkor tuti, hogy abban az 1 hetes időszakban
minden csodásan menne. (szerintem)

http://www.elmu.hu/download/ELMU_elosztoi_usz_melleklet_200701.pdf
szerint  +10/-8%

a -8%   az 211,6V lenne, nekik egy általuk hitelesnek elfogadott kellene

az én "TopTools"-omat nem fogadná el :-(

Te a saját szolgáltatódnál ezt el tudod fogadtatni?