[Epitesz-barkacs] szunetmentes es akku-karbantarto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 21., H, 23:54:42 CET

Kaczmarek Edvard wrote:

> Szólnának Bálabának, hogy tekerje feljebb a potit az utcasarkon,
> mert nálad mérés van???

Elvileg tudnának tekerni rajta (fokozatok kapcsolhatók), de nem tennék, mert az
elején nem lehet emiatt 250V-ra nyomni a feszt.

Kuncsaftnál volt túl nagy fesz korábban. Minden szirszar tönkrement jó gyakran,
aztán mértek jó sokszor, végül rávették az áramszolgáltatót, hogy egy fokozatot
vegyen vissza.

Ezek marha közel voltak az alállomáshoz. 420V-nál kevesebbet sosem mértem.