[Epitesz-barkacs] szunetmentes es akku-karbantarto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 22., K, 03:22:15 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.21. 23:45:41 +1h-kor írta:

> Az nem erre való, azt valódi áramkimaradásra kellene használni.

Powercom "kin-625a"

http://www.powercom-usa.com/ProductDetail.asp?ID=11

KING KIN-625A Line Interactive
és AVR

> Ez is jó, de nem köthetsz rá ugye mindent. Pl olyasmit, ami nagy fűtőtestet
> használ, nem is kéne erőltetni, hogy az emelt feszre kerüljön. Pl bojler, ha
> van, vagy mosógép a fűtése miatt. Viszont minden, aminek motorja is van,

amióta ritkán van vonalszakadás, áramszünet, azóta nem is nagyon kell

sűrű áramszünet esetén is csak a számítógép miatt kellett
-----

illetve az akkuról a hidegindíthatóság ( a régi offline azt nem tudta :-( )
volt az engem érdeklő