[Epitesz-barkacs] szunetmentes es akku-karbantarto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 22., K, 10:55:54 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az én UPS-emnél a gyári lapja szerint állítólag  230V -5% -nál az
> akkuból szipákol
> rásegítés gyanánt, 230V -15% -nál már csak az akkuból szívja a delejt
>
> tehát csak az UPS-em az egyetlen a problémás a feszültségre :-(

Akkor tehát csak neki kellene a megemelt fesz. Ő meg valami 600VA-es, ha jól
emléxem. Vagyis elég neki mindössze 2,6, mondjuk 3A. 230-5% az 218V táján van,
tehát elég lehet 15V-ot is hozzáadni a 207-hez, hogy jószerivel sose szólaljon
meg. Az meg egy 45VA-es kis traffancs.

Nyáktrafóban 35VA-es az, amit szinte utána dobnak az embernek. Esetleg ebből 2
db párhuzamosan, de ha mérsz áramot, és az jön ki, hogy a max áram sosem több
2A-nél, akkor 1 is elég lehet.