[Epitesz-barkacs] szunetmentes es akku-karbantarto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 22., K, 01:06:57 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.21. 23:52:42 +1h-kor írta:

> akkor megkérném az éjszakait, és csak azután gondolkodnék ilyesmin, de mivel
> nem
> tudják megoldani úgysem, ezért sok értelme nincs. Ha a hálózat végén lógsz,
> akkor az lehet az ábra, hogy a hálózat elején meg a fesz nagy terhelés

én már belenyugodtam ebbe a 207Voltba,

> Nna ez egy olyan számpár, amit eddig még nem láttam. :-) Szóval a fene
> tudja,  mikor mi a szabályos.

ennek kellene  95% -ban, és +10/-15% a maradék 5%-ban

> De tényleg gondolkozz kicsit konstruktívabban. Vedd számba azokat a
> fogyasztóidat, amiket érint ez a feszcsökkenés. Szerintem alig lesz ilyen a
> kéróban. Az elvi hátrány csak annyi, hogy ha alacsonyabb a fesz, az áram meg

az én UPS-emnél a gyári lapja szerint állítólag  230V -5% -nál az akkuból
szipákol
rásegítés gyanánt, 230V -15% -nál már csak az akkuból szívja a delejt

tehát csak az UPS-em az egyetlen a problémás a feszültségre :-(