[Epitesz-barkacs] angolul hűtőborda

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Feb. 22., K, 11:33:29 CET

Hi,

> Tényleg, lehet, hogy a karos vízcsapokat a balkezesek miatt találták ki?
> Mert hogy a tekerősöket ugye nem csinálják fordított menetűre, de a karost
> fordítva bekötni semmi akadálya. :-)

  Ha az ember csak egy balkézzel van megáldva és nem kétbalkezes, akkor
balkézzel is egészen jól tud használni jobbkezes dolgokat, a vízcsapok
szerintem teljesen problémamentesek, a jobbkézre formatervezett olló már
kihívás, illetve sok laptopon a touchpad elhelyezkedése is. :)

  Igazából arról van szó, hogy a balkezeseknél a bal kéz az ügyesebb, a
jobb kéz az erősebb, és így próbálják meg élni a világukat, nem
tapasztaltam igazán nagy hátrányt, amióta alig írok kézzel és/vagy
maszatoló tollal. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor