[Epitesz-barkacs] angolul hűtőborda

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 22., K, 12:43:59 CET

az egyes nyelvek hangkeszlete nem azonos. az anyanyelved az, aminek a keszletet
megtanulod kiskorban. a tobbseg ezutan nem kepes uj hangok kepzeset megtanulni.
az akcentus az jelentos reszben az a dolog, hogy az idegen nyelvben meglevo
speci hangokat, amik nincsenek meg az anyanyelvedben, valami hasonloval
helyettesited ami megvan.

pl az angolban nincs a hang, mint az alma vagy a vajk. kesz, nincs. nem tudom
elmondani nekik hogyan kell kiejteni a nevemet. mutatom, es nem all ra a nyelvuk
hogy kimondjak. ugyhogy vagy vojk vagyok, vagy vejk.

vajk