[Epitesz-barkacs] angolul hűtőborda

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 23., Sze, 10:45:54 CET

a vinyo meg a wincsi meg a winchester is elfogadott szavak, de ezek konyhanyelvi
szavak. a seagate sajat doksijait ezekkel a keresoszavakkal sosem fogod
megtalalni, mert azokban csak is kizarolag a hard disk drive kifejezest
hasznaljak.

egy nyelvnek vannak retegei. mindig a megfelelo reteget kell hasznalni. ha sarki
pc boltot keresek ahol adnak procihutot, akkor cooler-re keresek. ha meterre
akarok hutobordat venni valami ipari alapanyagellatoban, akkor hutoborda-ra
keresek. ha hivatkozasi alapul szolgalo szakmai szoveget irok, akkor abban tuti
hutobordat irok es mikroprocesszort, nem pedig procit es ventit.

vajk