[Epitesz-barkacs] angolul hűtőborda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 23., Sze, 11:32:57 CET

vajk fekete wrote:
> a vinyo meg a wincsi meg a winchester is elfogadott szavak, de ezek
> konyhanyelvi szavak. a seagate sajat doksijait ezekkel a
> keresoszavakkal sosem fogod megtalalni, mert azokban csak is
> kizarolag a hard disk drive kifejezest hasznaljak.

Ma belekukkantottam a királyi tv-be, ahol egy kiskunsági tanyán készült riport
volt éppen, aztán a stúdióban is dumáltak a fazonokkal. Tiszta western,
csináltak egy ilyen helyet, ahol a tehenek terelgetésétől a táncon, zenén át
mindent megvalósítottak, a fazonok már csak ilyen ruhában járnak.
Ja, és winchesterrel őrzik a nemtommit. El is röhögtem magam, hogy a zsebében
van a fazonnak egy kisebb hdd. :-)

Valamikor júniusban akarnak csinálni egy olyasmi fesztivált, mint kapolcs. Még
az is lehet, hogy ha tényleg meglesz, el is megyek. (Június 3-4-5) Mindenféle
neves meg kevésbé neves countryzenekarok is fellépnek, meg az egészet ilyen
vadnyugatisra fogják megcsinálni.