[Epitesz-barkacs] robogó autó

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 23., Sze, 14:27:12 CET

a rovid osszefoglalo az, hogy az a faszi aki elkezdte ezeket behozni nagyon
osszeveszett az nkh vezetoivel. ezert azok olyan allasfoglalasokat es torveny
felreertelmezeseket adtak ki, amik alapjan a rendorok feljelentettek az ilyet B
nelkul vezetoket. a birosagok meg minden ilyen megsemmisitettek.

azota rendezodott valamelyest a hatter, ujonnan forgalomba helyezni mar csak
rendszammal lehet. viszont mivel a regiekre van valami turelmi ido, es azoknak
semmi papirjuk mint egy robogonak, ezert amit most hoznak, azzal lehet ugy tenni
mintha mar reg itt lenne...

vajk