[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 25., P, 21:37:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.25. 21:03:10 +1h-kor írta:

> El tudok más szitut is képzelni, mint hogy a konyha levegőjét akarja kizárni
> valaki. Már én is filóztam ilyesmin. Pl akkor tud jó lenni, ha az ember
> szomszédja szar cuccal tüzel, és a kéményéből ledől a füst rögtön a föld

pontosan jól ráérzel :-)

az egyik szomszédunk udvarán hideg diesel motor pöfög fél napig

kettővel arrébbról meg meg villanyvezeték leégetésével
teszi egy fazon méhbe leadhatóvá a földkábeldarabokat
és tőlem egy fikarcnyi fafűtés sincs még a levegőbe engedve
( mert nincs még befejezve a mobilkazánom )

szóval a szellőztetéssel tiszta levegő beáramlása problémás,
a beszivárgó büdös kinti levegőt kellene kizárni kompressziósan
és a büdös kinti levegőt kellene pl. szagmentesítve beszívni....

( ráutaló témakörben -- nagy méretben már létező -- megoldásoknál pl.
...az új EN 12101-6 uniós jogszabály.szerinti a túlnyomásos lépcsőházakkal
szemben zárt ajtók esetén az 50 Pa-t nem meghaladó, ellenőrzött túlnyomás
biztosítása, nyitott ajtók esetén a szabad keresztmetszeten legalább 0,75
m/s-os
levegő kiáramlási sebesség, valamint a berendezésnek 3 másodpercen belül
reagálnia kell a nyomásviszonyok változására (ajtók nyitása/záródása)....)