[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 21:48:22 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pontosan jól ráérzel :-)
>
> az egyik szomszédunk udvarán hideg diesel motor pöfög fél napig
>
> kettővel arrébbról meg meg villanyvezeték leégetésével
> teszi egy fazon méhbe leadhatóvá a földkábeldarabokat

Ez az utóbbi lehet, hogy lopott kábelekkel nyomul, szóval ezt valahogy máshogy
lehetne elrendezni. Ipari üzem, ami kábelekkel foglalkozik, máshogy oldja meg.
Pl van olyan üzem, ahova jó áron le lehet adni a kábeleket, ott ledarálják, ami
után csodásan szétválasztható a réz meg a műanyag. De ez mellékszál.

Hogy akarod megoldani? Valami csövet kéne felküldeni olyan magasra, mintha
kémény lenne. Ennek az az előnye is, hogy a benne lévő légoszlop hideg, tehát
magától is lehet neki plusz nyomása. Kellene hozzá egy - szerintem - 20W-osnál
nem nagyobb ventillátor.