[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 25., P, 23:09:33 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.02.25. 22:35:30 +1h-kor írta:

> Úgy legyen, majd meglátjuk a májustól augusztusig terjedő időszakban, mert
> minden évben egyszer előfordul ekkora víz.
> Csak amíg 2008-ban nálam 30cm-el volt a patak szintje a tetejétől, addig
> 2009-ben 10cm-el, 2010-ben 2cm-el volt felette
> és a 2011 adatot még nem ismerem, de nem szeretném ha 10 cm-el lenne

ezt  első kanyarban  kisfilm formájában a "youtubra" feltenni, és a végén
az "én erről már időben szóltam" - módon befejezni

az "illettékeseknek" a youtubos url-t küldeném el

( isten bocsássa meg nekem, de lassan én is így fogom megoldani néhány engem
irritáló dolgot )

> felette.
> És ha mégis felduzzaszt a kisebb áteresztésű átfolyó akkor meg már beadtam a
> feljelentést és ezek a több millió ft-ot lopók, meg milliós sikerdíjakat
> felmarkolókat legalább hátsóba rúgják egy kicsit és nekem meg kifizetik a
> káromat, mivel előre jeleztem, hogy ez így xar és miattuk következett be.
>
> Szóval hol lehetne beadni ezt a feljelentást ?
>
> Vagy végig kell járkálnom az összes rohadt hivatalt vele...
> Vagy kinyomtatom 100 példányban aztán mindegyikenk küldök, hátha valaki

egy kisfilmet hamarabb és olcsóbban meg lehet csinálni