[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 23:18:21 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> valamilyen kémény nélküli megoldást keresnék, ( még ha 40W vagy 60W
> is kellene ) még ha talán faszéndarabokat is kellene hozzá beiktatnom

Vagyis aszondod, hogy feljebb is ugyanolyan a levegő, mint lejjebb?

A 40-60W-os ventillátor már akkora huzatot csinál, hogy azt nem tudod fűtésileg
fedezni. Onnan tudom, hogy van itt egy kb ekkora (nem tudom, pontosan mekkora)
venti, amit akkor használok, ha az ajtóban festek, vagy valami más miatt port
vagy egyéb szagot csinálok. Ekkor a másik helyiségben egy ablak kinyit, emez
bekapcsol, és a beáramlási oldalon dermesztő hideg lesz percek alatt.

Ezért mondtam, hogy a 20W bőven elég, kéményszerű akármi nélkül is, és ha soknak
ítéled, soros kondival lehet a légáramot mérsékelni. Kellhet is! Gondold el,
hogy a klímád kültérijében lévő ventillátor valami 20-25W-os, és kellemetlen
huzatot tud a klíma körül csinálni.