[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 26., Szo, 10:11:42 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.26. 08:35:14 +1h-kor írta:

> Az meg elég ciki, hogy valaki kiad egy vagyont arra, hogy tömített ablakai,
> ajtói legyenek, aztán meg lyukat fúr a házba valahova, hogy bejusson a
> kályha  vagy a cirkó miatt a levegő. :-)

a gázfüst miatti haláloknál sohasem azt emelik ki, hogy a birka miért adott ki
egy vagyont a tömítettségre, hanem arra, hogy egy másik vagyont kellett volna
kiadjon  egy C kategóriás fűtőberendezésre .-(

> Gondolom új épületeknél már az építész vagy gépész átgondolja az egészet, de
> a  régiek átalakításánál a lakó szokott így-úgy dönteni anélkül, hogy
lennének
> ismeretei az egész témával kapcsolatban. Én is ismerek ilyen emberkét.

kicsit kisarkítva: milliókat adott ki a saját (és családja) mihamarabbi
haláláért
( őszre meg lettek a tömítéses ajtók-ablakok, boldogság öntötte el őket és
karácsonyra meg is haltak )