[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 26., Szo, 10:56:48 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.26. 08:31:02 +1h-kor írta:

> Mármint az aktívszén-szűrő.
> Hát lehet, nem tudom. Elég hatékony dolog lehet, ha a vízből a klórt is el
> tudja
> távolítani.
>
> Abban viszont kételkedek, hogy olcsó lenne.
>
> Légtisztításnál lehet, hogy nem a kintről beszívott levegő szűrésére kellene
> koncentrálni, hanem a bent lévőt tisztítani folyamatosan. Ez egy külön

ha tavasszal az akácillatot hozza a szellő, az aktívszenes légszőrésre nem is
gondolnék

most is csak azért gondoltam az aktívszénre, mert  kintről büdösebb levegő jön
be,
mint amennyi bent keletkezne babfőzelék után :-(

ha csak bent cirkuláltatom a tisztítandó levegőt, a büdös kinti keveredik
vele,
és bent is kevesebb az oxigén

ha a kinti büdöset tisztítva szívom be, és + a benti oxigénben hiányosabbat
tolatom ki,
akkor talán jobb lenne

ha a gumitömítés nélküli ablakoknál állandóan, egyenletesen jön be a büdös
kinti,
akkor egyenletesen kellene túlnyomást csinálnom, hogy a kinti büdös ne jöjjön
be

mondjuk keveréssel megoldani, hogy a belső levegő is szívódjon, és a kintről
beszívott büdös a szénszűréssel keveredjen úgy, hogy a csukott ajtók esetén az

50 Pa-t nem meghaladó, ellenőrzött túlnyomás legyen.

tehát akkor kéne 2 nyomásérzékelő "ablakkomparátorként" bekötve, hogy
0 és +50Pa túlnyomás között legyen a szobában.