[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Feb. 26., Szo, 13:23:05 CET

Hi,

2011. február 25. 22:35:30 dátummal Zsolt az alábbiakat írta:
> Szóval hol lehetne beadni ezt a feljelentást ?

  Szerintem rendőrség csak akkor foglalkozik a dologgal, ha megtörtént a
bűncselekmény, vagy közvetlen ok-okozati összefüggés alapján megelőznek egy
bűncselekményt. De ilyen "ha megcsinálják, és nem számolják végig és egy
hatalmas eső lesz, és akkor majd..." összefüggéssel nem fognak foglalkozni.

> Vagy végig kell járkálnom az összes rohadt hivatalt vele...

  Szerintem ők se fognak foglalkozni ezzel. Jogállam: pereld be és kiderül.

  Amit még tehetsz, az a nyilvánosság és a sajtó ereje, írd le, mutasd be az
elképzeléseidet és publikáld valahol, majd küldd el a linket több helyre. Ha
jó a téma, akkor felkapják, ha nem jó, akkor marad a polgári per.

  Nekem ez a legutóbbi blogbejegyzésem:
http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=10813442
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu