[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Feb. 25., P, 22:35:30 CET

>átépítésileg, és az általad szűknek ítélt 24m3/s (ami nem most annyi, hanem
>miután matatnak azzal is valamit) bőven elég lesz a legnagyobb esetben is,

Úgy legyen, majd meglátjuk a májustól augusztusig terjedő időszakban, mert
minden évben egyszer előfordul ekkora víz.
Csak amíg 2008-ban nálam 30cm-el volt a patak szintje a tetejétől, addig
2009-ben 10cm-el, 2010-ben 2cm-el volt felette
és a 2011 adatot még nem ismerem, de nem szeretném ha 10 cm-el lenne
felette.
És ha mégis felduzzaszt a kisebb áteresztésű átfolyó akkor meg már beadtam a
feljelentést és ezek a több millió ft-ot lopók, meg milliós sikerdíjakat
felmarkolókat legalább hátsóba rúgják egy kicsit és nekem meg kifizetik a
káromat, mivel előre jeleztem, hogy ez így xar és miattuk következett be.

>annak az átépítése nagyobb falat, mert egy hidat kell újonnan építeni. Ez
>meg valszeg nem kerületi hatáskör.

Kit érdekel.... itt mindenre van pénz, pl. 300 m-en belül 2 metró megállóra
aminek darabja 40-50 mrd Ft, akkor nem igaz, hogy erre nincs pénz.

Szóval hol lehetne beadni ezt a feljelentást ?

Vagy végig kell járkálnom az összes rohadt hivatalt vele...
Vagy kinyomtatom 100 példányban aztán mindegyikenk küldök, hátha valaki
ráismer, hogy ezzel neki kellene foglalkoznia ?

zsolt