[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 26., Szo, 21:40:37 CET

2011.02.26. 19:47 keltezéssel, Merlin Power írta:
> 2011/2/26 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu
> <mailto:auth.gabor at javaforum.hu>>
>
>       Nekem ez a legutóbbi blogbejegyzésem:
>     http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=10813442
>
> Érdemes volt elolvasnom a bejegyzésedet, az utóbbi 1 hónapban már
> kétszer telefonáltak a Telenortól, hogy vegyem igénybe a kedvezményes
> vásárlási lehetőségemet. Kedvet kaptam :-)

En a t-mobilnal aranykartyas vagyok, konkretan kb 2 evente ingyen veszem
a gyujtott pontokbol az uj telefont. Most nemreg egy samsung omnia ii-t
vettem. Kb napi 40-50 percet telefonalok hetkoznaponkent, gyulik az a
pont rendesen :-)

A shellnel ugyanez, kb 2 hetente "ingyen" mosatok a smart pontokbol :)
--
Hofferek Attila