[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 26., Szo, 21:56:00 CET

a t-nel ez egy irtoztato aljas dolog.
pl az omniaii egy tokre lejart dolog. a mararekot sozzak ra az aranykartyas
megbecsult ugyfelekre. raadasul egy gennyes direktmarketinges modszerrel. nem te
mesz be, hogy szetesett a telefonom, adjatok egyet, hanem ok latjak hogy mennyi
pontod van, lejart a huseged, felhivnak, es rabeszelnek egy raktarban porosodo
cuccra, lehetoleg azonnal, hogy eselyed se legyen rendesen korulnezni es
felkeszulten donteni. aposomat ketevente ennek kereteben leveszik meg egy domino
kartyara is, mert csak 2000 forint, es lebeszelheto. gyulik a fiokban, mert
semmi szuksege ra, csak jo kereskedo aki a vonal masik vegen van, es kihasznalja
a kommunikacios folenyet.

vajk