[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 07:12:22 CET

> a 23kg-os kb 50literes és messze 10ezer alatt hozzájutsz használtan
> (11,5kg -os 25literes és kb 3ezer HUF használtan)

Rájöttem, nekem akkor lenne ez jó, ha meg lehetne csinálni
peremes-csavaros fenekûre, mint a villanybojleré. Így nem fér bele az
Mg anód. Meg lehet csinálni szerintetek megbízhatóan, hogy kivágom a
fenekét lyukasra, és vastag PVC-bõl feneket csinálok neki
gumitömítéssel? Ez fölül lenne, ezen menne le a csõ az aljára, hogy
hidrofor lehessen - ez beragasztott PVC csõ. Meg itt lógna bele az Mg
anód. Így késõbb is könnyû cserélni az anódot. 4 bart kell bírnia.

szia: Balázs