[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 09:48:41 CET

Balázs Bámer wrote:

> Rájöttem, nekem akkor lenne ez jó, ha meg lehetne csinálni
> peremes-csavaros fenekûre, mint a villanybojleré. Így nem fér bele az
> Mg anód.

Biztos, hogy vacakolni kell ezzel az anód dologgal? Nem csak akkor kell ezzel
vacakolni, ha melegítve is van benne a víz? Vannak vascsövek is, amik
évtizedeken át kibírják. Alucsövekrõl mondjuk nem tudok, csak alu radiátorról,
de az persze nem állandóan cserélgetett vizet kap, ellenben marha vékony falú.

Én elsõre, ha van ilyen palack, és nem túl drága a beszerzése, minden további
nélkül beraknám.

(Különben asszem tévedés van a dologban: a 23 kilós gázpalack az vasból van
tudtommal.)

Másik belekotyogás: a palack nyakánál elég nagy átmérõjû az a cucc, ami rá van
aplikálva, szóval ennek a felfúrásával, másik menet belefúrásával oda lehetne
szerkeszteni egy olyan szerelvényt, amibe egy vékony Mg anódot bele lehetne
erõsíteni aszimmetrikusan, valami nyélen állhatna. Sõt, talán egy vastag is
belemenne ezért, mert a berakás alatt az anód a teljes lyukat is kitölthetné,
aztán amikor beljebb van, akkor már mozdulhat oldalra, és elférne a
vízcsõ-csatlakozás is az anódrögzítés mellett.

hjozsi