[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 09:48:41 CET

Balzs Bmer wrote:

> Rjttem, nekem akkor lenne ez j, ha meg lehetne csinlni
> peremes-csavaros fenekre, mint a villanybojler. gy nem fr bele az
> Mg and.

Biztos, hogy vacakolni kell ezzel az and dologgal? Nem csak akkor kell ezzel
vacakolni, ha melegtve is van benne a vz? Vannak vascsvek is, amik
vtizedeken t kibrjk. Alucsvekrl mondjuk nem tudok, csak alu raditorrl,
de az persze nem llandan cserlgetett vizet kap, ellenben marha vkony fal.

n elsre, ha van ilyen palack, s nem tl drga a beszerzse, minden tovbbi
nlkl beraknm.

(Klnben asszem tveds van a dologban: a 23 kils gzpalack az vasbl van
tudtommal.)

Msik belekotyogs: a palack nyaknl elg nagy tmrj az a cucc, ami r van
apliklva, szval ennek a felfrsval, msik menet belefrsval oda lehetne
szerkeszteni egy olyan szerelvnyt, amibe egy vkony Mg andot bele lehetne
ersteni aszimmetrikusan, valami nylen llhatna. St, taln egy vastag is
belemenne ezrt, mert a beraks alatt az and a teljes lyukat is kitlthetn,
aztn amikor beljebb van, akkor mr mozdulhat oldalra, s elfrne a
vzcs-csatlakozs is az andrgzts mellett.

hjozsi

Tovbbi informcik a(z) Epitesz levelezlistrl