[Epitesz-barkacs] hidrofor tartaly

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 09:54:23 CET

Balázs Bámer wrote:

> Ez volt az első ötlet, de a bojler rendesen tökszáraz helyen van. Itt
> viszont minden vizes, 100% a páratartalom, és ez előbb-utóbb kívül is
> kikezdi. Tűzzománc ellenére is, és kint nem is tudom magnéziummal
> védeni.

Nem lehet, hogy a bojler kívülről azáltal elég jól van védve, hogy bele van
ágyazva egy poliuretán habba?

Ha meg natúr a tartály, be lehet festeni több réteg olyan festékkel, ami bírja a
gyűrődést. Mittudomén 3-4 réteg hammerite. Kültérben lévő cuccok megdöbbentően
bírják, pedig csak 2 réteget nyomtam fel rájuk.

Réz csatlakozás: hidrofor ugye nem úgy működik, hogy bele is megy cső, meg ki is
belőle, nemde? Ebbe elég, ha 1 csatlakozás megy, amin át be-ki áramlik a víz, és
leginkább valami légpárna kell benne legyen, nemde? Azon az egyszem lyukon át
meg a réz nem hinném, hogy nagyon tudna érvényesülni. Főleg akkor, ha eleve
vasból van az a menet, ami lefelé kilóg, erre kellene azt a valamit rátekerni,
amibe a rézcsőnek való fittinget rá vagy bele kell tekerni.