[Epitesz-barkacs] hidrofor tartaly

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 14:06:39 CET

Szervusz HJózsi!

> Nem lehet, hogy a bojler kívülről azáltal elég jól van védve, hogy bele van
> ágyazva egy poliuretán habba?

Fene tudja, mennyire vízhatlan az a purhab. Elég nehéz leszedni róla,
egyet már meghámoztam. Különben a purhab alatt sem volt teljesen
érintetlen a zománc, bár lehet, hogy csak a hámozás miatt. Az is igaz,
hogy ez a tartály kint marha jól bírja.

> Réz csatlakozás: hidrofor ugye nem úgy működik, hogy bele is megy cső, meg
> ki is belőle, nemde? Ebbe elég, ha 1 csatlakozás megy, amin át be-ki áramlik
> a víz, és leginkább valami légpárna kell benne legyen, nemde? Azon az
> egyszem lyukon át meg a réz nem hinném, hogy nagyon tudna érvényesülni.

Miért ne tudna? Nagyon kicsi ám a Cu2+ ion, befér a lyukon. Egyszerre
több is (-:

szia: Balázs